Ahad, 3 November 2013

Penipu takkan ke mana

Selamat malam.

Saya tidak lalu makan.
Dan saya tidak makan apa yang dihidangkan kepada saya.

Tapi saya suka makan apa yang orang lain tengah makan, saya akan menikmati dengan berselera makanan yang dihidangkan untuk orang lain..

.....

Adakah anda biasa jadi begini atau melihat orang lain jadi begini?

.....

Saya kata saya tidak mahu makan. Maka org tidak menyimpankn makanan untuk kita.
Entah tiba2 saya rasa mahu makan, maka saya makan sahaja bahagian yg telah di tinggalkan untuk orang lain...

Dan sekarang, orang yang sepatutnya makan bahagian makanan yg telah di tinggalkan untuknya, tidak dapat makan makanan tersebut.

.....

Melihat dan mengata lebih senang dari menyantuni dan menggauli manusia seperti ini.

☆ ia boleh di baca dgn maksud tersirat juga.

Sekian terima kasih.

Tiada ulasan:

Entri terkenal