Sabtu, 13 Februari 2010

Sesaje tulis tapi ada niat

Haii, penulis tahu ramai yang baca tulisan penulis tapi tak berani nak kasi komen dan kalau nak kasi komen pulak, tak boleh nak bagi sebab ruangan komen tu limited dan tertakluk pada pengguna blog yang berdaftar sahaja..

Tak kesah lah nak komen ke tak nak komen kan. Boleh belaka.

Sebenarnya penulis nak ucapkan terima kasih pada seseorang. DIsebabkan penulis dah habis cara nak ucapkan terima kasih pada dia, (sebab selalu sangat tolong penulis), Jadi penulis bubuh lah dalam blog ni.

Walaupun penulis tak pasti dia akan baca ke tak entri ini.

Kawan penulis ni memang selalu tolong penulis, tolong dengar, tolong bagi nasihat, tolong bagi komen, tolong belajar, dan macam-macam tolonglah.. Yang paling penulis hargai adalah tolong dengar dan tolong bagi komen. Walaupun sekarang dia tak berapa nak bagi komen dah (tak tahu sebab apa -takut nak tanya) tapi penulis hargai semua komen dan terus terang dia pada penulis. Bagus keberanian dan kekuatan dia untuk menegur penulis.

Kesimpulannya, terima kasih banyak dan hanya Allah yang boleh membalas segala kebaikan dia. Penulis bukanlah orang yang serba serbi berkeupayaan untuk membalas semua kebaikan dia pada penulis..

Baiii, maaflah jika tulisan kali ini agak spesifik sikit.

Pengajaran penting: jangan kita lupa pertolongan dan nikmat Allah disamping menghargai pertolongan dan bantuan manusia.

Tiada ulasan:

Entri terkenal