Sabtu, 19 Februari 2011

Maaf

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Saya tahu saya ada kelemahan itu. Dan saya telah berusaha untuk berhati-hati semampu mungkin. Dan saya telah tersalah lagi walaupun saya sudah berusaha untuk berhati-hati. Allah lebih tahu. Jika kamu semua terpaksa menanggung beban kerana kelemahan saya itu, saya mohon maaf. Saya masih berusaha.

Dan saya tuliskan permohonan maaf disini kerana saya tidak tahu dimana dan bagaimana saya boleh buat dengan cara tidak membuatkan hati sesiapa menjadi gundah dan gelisah.

Lagi sekali maaf wahai kawan-kawanku yang penyabar sekalian. Terima kasih atas ingatan kalian. Ia sangat berguna untuk saya menghadapi masa-masa mendatang sebagai manusia yang beriman. Insya Allah.

Khas untuk kamu semua yang telah merasai 'beban' kerana kelemahan saya itu.

Tiada ulasan:

Entri terkenal