Khamis, 3 Februari 2011

Siapa yang nak sokong sangat Ahmadinejad?

Iran ada perjanjian sulit dengan Amerika semenjak 2003. Iran membekalkan senjata pada tentera boneka Amerika di Iraq. Tentera boneka ini memakai seragam tentera tempatan. Waduh. [siapakah yang lebih bodoh dari orang-orang yang dipergunakan orang luar untuk merosakkan tempat tinggal sendiri?]

Selain membekal senjata, tentera Iran turut diserap dalam tentera Iraq!. Orang-orang Iraq dilaga-lagakan dengan fikrah perpecahan dan rasisme. Organ ummat Islam dicuri sesuka hati. Orang itu mungkin tidak dibunuh, akan tetapi badannya berparut besar dan dahsyat kerana pernah dibelah oleh manusia tidak bertanggungjawab demi merampas organ-organ mereka.

Kini, masjid dibakar, dimusnahkan. Begitu juga dengan Al-Quran. Ganjilnya bukan orang kafir atau orang Amerika yang melakukannya. Mereka hanya memberi arahan dan lihat, yang melaksanakan adalah orang-orang SYIAH!. Islamkah syiah jika sampai begitu sekali mereka perlakukan terhadap ummat Islam sunni di Iraq?

Di selatan Iraq, banyak sekali masjid yang telah dibakar dan dimusnahkan. Hingga ummat Islam sunni lansung tidak berani keluar untuk bersolat dimasjid. Kawasan-kawasan ini telah di tanda dengan bendera hitam, menunjukkan kawasan tersebut telah dikuasai oleh SYIAH. Penjaga masjid ditangkap. Mereka dibunuh seperti semut. [erk?! Benarkah perumpamaan ini?] Penjaga masjid yang telah ditangkap itu ditolak ketengah jalan dan dibunuh begitu sahaja dengan pistol. Alangkah murahnya darah seorang muslim bagi orang SYIAH!

Iraq belum tenang wahai kawan-kawan senegaraku. Sedarilah kenyataan ini. Jihad masih berterusan. Hingga para wanita pun ada yang menjadi pasukan tentera demi mempertahankan tanah air mereka. Berita sebenar masih banyak tersekat. Dahsyat sungguh keadaan disana. Jika seorang pemuda itu diketahui menghafal surah anfal pun boleh ditangkap! Lebih 1800 siaran tv yang terpancar di Iraq. Dadah diseludup secara berleluasa oleh orang-orang Iran demi merosakkan masyarakat Iraq..

Masih mahu membela orang-orang SYIAH? Masih mahu mengagumi Ahmadinejad??? bangkitlah duhai pemuda. masih mahu berenak-enak dengan selimut dan makanan sedapkah??

Tiada ulasan:

Entri terkenal