Jumaat, 10 Julai 2009

Sambungan berita semalam

Di sini kami akan bawakan kepada penonton beberapa jawapan yang kami terima dari penduduk sekitar Malaysia

  • Oh ya? Saya lansung tidak tahu adanya wabak berbahaya telah merebak di kawasan kami. Saya amat menitik beratkan kebersihan di kalangan ahli keluarga saya..
  • Apa? wabak berbahaya? Apakah jenis penyakit tersebut? Masakan tiada tindakkan dari pihak berkuasa?
  • HA’a, saya tahu. Tapi apa boleh saya buat jika masayarakat saya telah terkena penyakit tersebut. Saya hanya mampu menjaga keluarga saya dari terkena sama.
  • Ieya? sesungguhnya saya tidak menyedari ada penyakit berbahaya sedang merebak sekarang. Harap saya dapat mencari jalan untuk bersama-sama masyarakat membendung merebaknya penyakit berbahaya tersebut.
  • YA saya tahu. Dan yang penting, saya tidak terkena wabak tersebut.

Baiklah, itulah sedikit sedutan yang dapat kami paparkan kepada penonton setia kami dan kita kembali ke bumipuri sekarang..

Ya itu dia laporan dari wartawan lokasi kami, Jundullah. Semoga dengan laporan ini menunjukkan kami telah memainkan peranan yang sebenar sebagai penyampai maklumat yang JUJUR, TEPAT dan TIDAK PILIH KASIH.

Sebagai penutup berita AMANAH pada hari ini, saya bagi pihak krew TV Mengingati ALLAH berharap para penonton akan terus mengingati Allah walau dalam apa jua keadaan. Sekian.

Tiada ulasan:

Entri terkenal