Jumaat, 31 Julai 2009

Teruskan usaha anda

Haii, amacam hidup sekarang? Pernah tak rasa jauuhhh sangat dengan Allah? Kalau tak pernah rasa baguslah. Syabas penulis ucapkan. Kalau pernah rasa pun bagus jugak sebab itu tanda kita sedar diri.. Tapi kalau tak pernah sedar pun rasa dekat ke jauh dengan Allah itu memang bahaya.. Tahap maksimum punya bahaya. Kalau bahasa mudah fahamnya, kena masuk icu lah kalau duduk kat hospital..

So kawan-kawan, rasa jauh ke, dekat ke, yang penting usaha kita mendekatkan diri dengan Allah. Kalau nak mudah faham, macam kita dengan kawan kita lah. Kita kan selalu nak duduk dekat-dekat dengan kawan kita. Tak nak jauh-jauh. Betul tak? Mane ade orang kawan baik tapi tak nak duduk dekat-dekat kan? Itu macam tak siuman je..

Haaa sama lah jugak kita dengan Allah. Dah kalau sayang Allah, takkan nak jauh-jauh dengan Allah pulakkan? Kecualilah kita ni tak sayang Allah.. Haa ade ke orang tak sayang Allah baca tulisan dalam blog ni? Kalau ade, silalah balik dan bertaubat bebanyak ye.. Tapi penulis tahu, yang baca tulisan dalam blog ni semuanya tak de yang macam gitu kan.

ok, teruskan usaha kawan-kawan untuk mendapatkan perhatian Allah. Supaya hidup kita lebih bermakna dan bahagia dengan cinta yang Maha Agung..

Tiada ulasan:

Entri terkenal