Khamis, 14 Mei 2009

Aina Syabab? Aina Rijal? Ana musta’iddan! 3

Lakukanlah boikot kerana kita benar-benar perihatin. Boikotlah kerana kita ada keimanan kepada Allah. Boikotlah kerana kita punya kepercayaan kepada ayat Allah:

sesungguhnya orang beriman itu bersaudara

Boikotlah kerana kita benar-benar yakin, seluruh umat Islam di dunia ini bersaudara seperti yang dikatakan Allah dalam Al-Quran. Boikotlah kerana tahu dan merasai penglihatan Allah ke atas kita.

Bukan memboikot kerana ada seseorang sedang melihat kita. Bukan memboikot kerana orang suruh. Bukan boikot kerana tidak cukup duit. bukan boikot kerana tidak sedap. Bukan boikot kerana orang lain pun boikot. Bukan-bukan-bukan..

Kita hanya memboikot kerana kita mahu memperjuangkan kemuliaan Islam. Kita memperjuangkan kemuliaan Islam kerana kita tahu, hanya Islam yang layak dimuliakan. Bukannya zionis, bukannya ‘holly’wood, bukan Amerika.. Ya , hanya kerana kemuliaan Islam! kerana Aqidah kita kepada Allah.

Banyak lagi usaha lain yang boleh dibuat selain boikot.. Objektif tulisan kali ini adalah untuk memberitahu kawan-kawan betapa pentingnya boikot. Dan perlunya kita memboikot barangan yang membantu Zionis. Mahu guna cara lain selain boikot pun boleh. Tapi pastikan anda telah pun memboikot..


Tiada ulasan:

Entri terkenal